Ποσό σημαντικό ρόλο παίζει η συσκευασία του φαγητού στην υπηρεσία Delivery και πόσο επηρεάζει την τελική εμπειρία του καταναλωτή;

horecamarket-delivery-syskeuasies-trofimvn1.jpg 12-3-2021

Η υπηρεσία Delivery, στην εποχή της νόσου COVID-19  παίζει καθοριστικό ρόλο στη βιωσιμότητα των καταστημάτων εστίασης. Η εμπειρία των αγαπημένων μας φαγητών γίνεται πλέον μόνο μέσω delivery ή take away.

Ας σκεφθούμε τι συμβαίνει όταν παραλαμβάνουμε στο χώρο μας ένα προϊόν που έχουμε παραγγείλει. Άλλες φορές οι προσδοκίες είναι μεγάλες και άλλες μικρότερες. Σίγουρα μας απασχολεί το εσωτερικό του προϊόντος, θέλουμε να είναι ακέραιο και στην περίπτωση του φαγητού να έχει παραμείνει ζεστό όταν αυτό χρειάζεται. Φανταστείτε λοιπόν την απογοήτευση αν κάτι από αυτά δεν συμβαίνει κατά την παραλαβή της παραγγελίας. Πιθανώς να μην ξαναπαραγγέλναμε από αυτό το κατάστημα ή να αφήσουμε και κακή κριτική στην υπηρεσία delivery που είχαμε επιλέξει. Σκεφτείτε όμως και τα θετικά που θα είχε μια εξαιρετική «delivery unboxing» εμπειρία. Αυτό θα οδηγούσε σίγουρα σε μια ενθουσιώδη διαδικασία ανοίγματος και πιθανώς σε επαναλαμβανόμενη παραγγελία από αυτό το κατάστημα. Γιατί όχι και διαμοιρασμός της εμπειρίας και στα social media του πελάτη.

Με τα παραπάνω μπορούμε να καταλάβουμε γιατί η συσκευασία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην υπηρεσία delivery! Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο ότι πρέπει να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους με ένα εξαιρετικό προϊόν, το οποίο θα παραδοθεί το ίδιο αποτελεσματικά (γευστικά και οπτικά) όπως με το να το αγόραζε ο καταναλωτής από το φυσικό κατάστημα. Μια καλή εντύπωση, θα οδηγήσει σε πιστούς πελάτες και σε συνεχή προβολή του καταστήματος.

Η σημασία της συσκευασίας έχει γίνει ακόμα πιο σημαντική τα τελευταία χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι μοιράζονται τη στιγμή του ανοίγματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η αυξανόμενη τάση δείχνει ότι η συσκευασία ενός καταστήματος μπορεί να γίνει ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο marketing. Για αυτό το λόγο η σωστή επιλογή συσκευασίας και όχι απλώς η φθηνότερη λύση, είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία των προϊόντων σας και μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση πωλήσεων. Ας δούμε πιο συγκεκριμένα τι πρέπει να προσέξετε.

 

Αναγνωρισιμότητα επιχείρησης

Η συσκευασία είναι ένας από τους βασικούς τρόπους να προβάλλετε το λογότυπο ή την επωνυμία της επιχείρησής σας (branding) κατά τη διαδικασία του delivery καθώς είναι το σημείο επαφής με τον καταναλωτή. Επομένως, πρέπει να διασφαλίσετε ότι τα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας είναι ξεκάθαρα στις συσκευασίες των προϊόντων και όσο το δυνατόν με πιο δημιουργικό τρόπο ώστε να τραβήξετε την προσοχή. Δημιουργήστε κάτι που οι καταναλωτές θα θυμούνται και θα τους κάνει να θέλουν να σας επιλέξουν, όχι μόνο λόγω των προϊόντων, αλλά και της συσκευασίας σας.

 

Αποδοτικότητα

Είναι απαραίτητο να δώσετε προσοχή τόσο στις ιδιότητες των υλικών συσκευασίας που θα σας εξασφαλίσουν να παραδοθεί το προϊόν στη σωστή θερμοκρασία και με τη σωστή υφή, όσο στη λεπτομέρεια και στον τρόπο, με τον οποίο συσκευάζονται τα προϊόντα σας. Μπορείτε να βρείτε τρόπους, για να είστε πιο λειτουργικοί και οικονομικά αποδοτικοί στην παράδοση των προϊόντων σας, ενώ εξακολουθείτε να είστε καινοτόμοι. Η σωστή διαχείριση των πόρων, από τα κόστη των συσκευασιών μέχρι το διαθέσιμο χώρο του καταστήματος είναι υψίστης σημασίας. Εάν για παράδειγμα η συσκευασία είναι μεγάλη και δεν μπορεί να αποθηκευτεί εύκολα, αυτό θα επιβραδύνει την παραγωγή και πιθανώς να έχετε προβλήματα με την παράδοση καθώς οι περισσότερες παραδόσεις γίνονται με μηχανάκια που διαθέτουν πολύ συγκεκριμένους χώρους. Έχοντας συσκευασία που είναι εύκολο να αποθηκευτεί και που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο στις εγκαταστάσεις σας, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και χρήμα, κάτι που μπορεί να έχει τεράστιο θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.

 

Κάντο μοναδικό

Η εξατομίκευση (personalization) είναι στις μέρες μας ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος marketing, αφού οι άνθρωποι ενθουσιάζονται και νιώθουν πιο οικεία όταν λαμβάνουν κάτι πιο προσωπικό για αυτούς. Αυτό προϋποθέτει να γνωρίζετε το κοινό σας ώστε να του «μιλήσετε» με το κατάλληλο tone of voice, ώστε να έχετε μια επιτυχημένη επικοινωνία. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί για παράδειγμα είτε γράφοντας ένα προσωπικό μήνυμα με μαρκαδόρο σε ένα «ειδικό» σημείο πάνω στη συσκευασία (Καλημέρα Μαρία!) είτε προσθέτοντας μια αντίστοιχη κάρτα. Και τα δυο θα σας φέρουν σε αμεσότερη επαφή με τους πελάτες σας και θα τους κάνουν να αισθάνονται ξεχωριστοί!

Η Kenfood εδώ και 25 χρόνια, στηρίζει πάντα τον επαγγελματία στοχεύοντας στη διαρκή εξέλιξη και ενημέρωσή του.

Δείτε όλα τα προϊόντα εδώ